KRYTERIA OCENY


 Praca będzie oceniana zespołowo, ale Wasza indywidualna ocena może zostać zmieniona na wniosek grupy lub waszego lidera. 

        A oto kryteria tej oceny:

 

WYMAGANIA
PODSTAWOWE
ROZSZERZAJACE
2  
DOPEŁNIAJĄCE
3
WYKRACZAJACE
PUNKTY
Poziom
merytoryczny
prezentacji
Zgromadzenie niewielkiej ilości informacji.
Poprawny dobór wiadomości. Niewystarczająca ilość informacji.
Zebranie wystarczającej ilość informacji
bez błędów merytorycznych.
Wyszukanie wielu ciekawych i interesujących informacji.
1-4
Sposób
przedstawienia
informacji
Prezentacja wykonana mało starannie. Uboga treść.
Prezentacja wykonana mało estetycznie, zawiera jednak treści zgodne z założonym celem.
Prezentacja wykonana poprawnie, ciekawa graficznie, treści zgodne z tematem.
Prezentacja przygotowana bardzo starannie, atrakcyjna wizualnie. Dobrze dobrane zdjęcia, trafne informacje.

1-4
Współpraca
w grupie
Tylko jeden uczeń z zespołu był zaangażowany w prezentowanie..
Większość grupy pracuje indywidualnie, nie podejmuje żadnej aktywności.
Wszyscy członkowie grupy współdziałają, dobra organizacja pracy.
Wszyscy członkowie zespołu zaangażowani w prezentowanie, doskonale współpracują i wzajemnie się uzupełniają.
1-4
Przedstawienie prezentacji na forum klasy
Prezentacja wykonana mało starannie. Układ treści mało czytelny. Uboga wizualnie . Uczniowie nie odpowiedzieli na pytania postawione podczas prezentacji.
 
 
Prezentacja wykonana poprawnie, ale mało rozbudowana lub niezbyt ciekawa.  Do 5 min. przekroczony limit czasu. Uczniowie nie odpowiedzieli na większość postawionych podczas prezentacji pytań.
Prezentacja ciekawa, dobre przygotowanie ze strony uczniów. Czytelny układ treści.
Prezentacja wzbudziła zainteresowanie słuchaczy, uwzględniała limit czasowy. Uczniowie ciekawie i poprawnie odpowiadali na postawione w trakcie prezentacji pytania. Wzorcowa spójność wypowiedzi z zawartością prezentowanych materiałów.
1-4

 

 

Ilośc punktów
Ocena
16
celująca
15
bardzo dobra
12-14
dobra
9-11
dostateczna
5-8
dopuszczająca
0-4
niedostateczna