Praca będzie oceniana zespołowo, ale Wasza
indywidualna ocena może zostać zmieniona na wniosek grupy lub waszego lidera.
A
oto kryteria tej oceny:
WYMAGANIA
|
PODSTAWOWE
1 |
ROZSZERZAJACE
2 |
DOPEŁNIAJĄCE
3 |
WYKRACZAJACE
4 |
PUNKTY
|
Poziom
merytoryczny
prezentacji
|
Zgromadzenie niewielkiej ilości informacji.
|
Poprawny dobór wiadomości. Niewystarczająca ilość informacji.
|
Zebranie
wystarczającej ilość informacji
bez błędów merytorycznych. |
Wyszukanie wielu ciekawych i interesujących informacji.
|
1-4
|
Sposób
przedstawienia
informacji
|
Prezentacja wykonana mało starannie.
Uboga treść.
|
Prezentacja wykonana mało estetycznie, zawiera jednak
treści zgodne z założonym celem.
|
Prezentacja wykonana poprawnie, ciekawa graficznie, treści zgodne z tematem.
|
Prezentacja przygotowana bardzo starannie, atrakcyjna wizualnie.
Dobrze dobrane zdjęcia, trafne informacje.
|
1-4
|
Współpraca
w grupie |
Tylko jeden uczeń z zespołu był zaangażowany w prezentowanie..
|
Większość
grupy pracuje indywidualnie, nie podejmuje żadnej aktywności.
|
Wszyscy
członkowie grupy współdziałają, dobra organizacja pracy.
|
Wszyscy członkowie zespołu zaangażowani w prezentowanie,
doskonale współpracują i wzajemnie się uzupełniają.
|
1-4
|
Przedstawienie prezentacji na forum klasy
|
Prezentacja
wykonana mało starannie. Układ treści mało czytelny. Uboga wizualnie .
Uczniowie nie odpowiedzieli na pytania postawione podczas prezentacji.
|
Prezentacja wykonana poprawnie, ale mało rozbudowana lub niezbyt
ciekawa. Do 5 min. przekroczony limit czasu. Uczniowie nie
odpowiedzieli na większość postawionych podczas prezentacji pytań.
|
Prezentacja
ciekawa, dobre przygotowanie ze strony uczniów. Czytelny układ treści.
|
Prezentacja wzbudziła zainteresowanie słuchaczy, uwzględniała
limit czasowy. Uczniowie ciekawie i poprawnie odpowiadali na postawione w
trakcie prezentacji pytania. Wzorcowa
spójność wypowiedzi z zawartością prezentowanych materiałów.
|
1-4
|
Ilośc punktów
|
Ocena
|
16
|
celująca
|
15
|
bardzo dobra
|
12-14
|
dobra
|
9-11
|
dostateczna
|
5-8
|
dopuszczająca
|
0-4
|
niedostateczna
|